czwartek, 24 kwietnia 2014

roladki z kurczaka z serem i pieczarkami

Roladki, nie dość, że ślicznie wyglądają to jeszcze dobrze smakują. Te są z pieczarkami i serem. 
Składniki na 6-8 roladek:
podwójna duża pierś z kurczaka
 ser żółty lub kulka mozzarelli
150-200g pieczarek
1 mała cebula
2 jajka
bułka tarta
olej do smażenia
przyprawy: vegeta (domowa vegeta), pieprz, papryka słodka
Przygotowanie: cebulę kroimy w kostkę, pieczarki myjemy, obieramy (użyłam samych główek, bez ogonków), kroimy w kostkę, na patelni na odrobinie oleju, podsmażamy cebulę, dodajemy pieczarki, przyprawiamy vegetą, pieprzem i papryką słodką. Smażymy do momentu odparowania wody z pieczarek.   Pierś z kurczaka myjemy i osuszamy, dzielimy na 6 kotletów (można podzielić na 8 części, wtedy roladki będą malutkie), każdy kotlet rozbijamy tłuczkiem. Przyprawiamy vegetą i pieprzem. Układamy kawałek sera żółtego lub mozzarelli, łyżeczkę pieczarek, zwijamy ściśle. Maczamy w rozbełtanym jajku, następne w bułce tartej i mocno ściskamy, formując kształtne roladki. Smażymy na oleju na złoto z każdej strony, nie należy smażyć zbyt szybko. Usmażone odkładamy na ręcznik papierowy, aby odsączyć resztki tłuszczu. Smacznego!



10 komentarzy:

  1. Aż wstyd się przyznać, że jeszcze takich nie robiłam...wyglądają obłędnie. Zapraszam do dodania ich do mojej akcji Pieczarkowy Tydzień 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. robiłam i pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie zobaczyłam roladki i przepis;)....jadę po produkty i zrobię niespodziankę dla Dzieci na obiad:)...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Roladki wyszły bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tego właśnie szukałam. Dzisiaj zrobie��

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć :) dzisiaj będą robione na obiad. Mam tylko pytanie- smażyć je trzeba na głębokim tłuszczu jak devolaye?

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly