poniedziałek, 28 kwietnia 2014

kalafior w panierce

Prosty obiad, lub jako dodatek do obiadu. Smaki mojego domu rodzinnego.
Składniki:
1 kalafior
2 jajka
bułka tarta
sól
olej do smażenia
Przygotowanie: kalafior myjemy, dzielimy na różyczki, obgotowujemy w osolonej wodzie ok 10min, aż będzie pół miękki, odcedzamy, pozostawiamy na chwilę do wystygnięcia. W misce rozmącamy jajka, do drugiej miski wsypujemy bułkę tartą. Różyczki kalafiora maczamy w jajku, następnie w bułce tartej i smażymy na oleju z każdej strony na złoto. Odkładamy na ręcznik papierowy w celu odsączenia nadmiaru tłuszczu. Smacznego.

3 komentarze:

  1. bardzo ciekawe danie, sama się tym kiedyś zajadałam, jednak za dużo nie byłam w stanie zjeść, bo mnie mdliło :) ale nie zmienia to faktu, że pycha! :)
    ~ Magda z www.kulinarnylans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że to nie tylko moje smaki dzieciństwa :) pozdrawiam

      Usuń

Printfriendly